Blog

MARKETEGIA. Miejsce, w którym znajdziesz wiedzę, inspirację i motywację, aby lepiej prowadzić marketing i mądrzej rozwijać markę. Strategicznie!

Mity związane z marką osobistą: Co warto wiedzieć, zanim zaczniesz budować swoją markę

Marka osobista to coś więcej niż to, co widzą inni na Twoim profilu społecznościowym. To całokształt wrażeń, wartości i kompetencji, które reprezentujesz – w pracy, w relacjach z ludźmi, a także w sposobie, w jaki podejmujesz decyzje

Odkryj swoje mocne strony: klucz do budowania marki osobistej.

Galileusz powiedział: „Człowieka nie można niczego nauczyć. Można mu tylko pomóc odkryć to w sobie”. Aby skutecznie budować swoją markę osobistą, konieczne jest poznanie swoich mocnych i słabych stron oraz talentów. Świadomość siebie to fundament świadomego życia i sukcesu zawodowego.

Jak nasza tożsamość wpływa na nasze decyzje zakupowe?

Poznaj teorię konsumpcji symbolicznej i dowiedz się, jak tożsamość konsumentów wpływa na ich decyzje zakupowe. Zrozum, dlaczego produkty są wybierane nie tylko dla funkcjonalności, ale także ze względu na ich znaczenie symboliczne. Odkryj skuteczne strategie marketingowe, które uwzględniają dynamikę tożsamości w erze cyfrowej

Audyt marketingowy 

W procesie budowania strategii marketingowej, audyt jest kamieniem milowym, który tworzy marki/organizacji “tu i teraz” ale również “teraz i tam”. Stanowi swoisty pas startowy ale jednocześnie wskazuje kierunek lotu. A jeśli brakuje pasa, to trudno oczekiwać, że samolot zwany firmą wzbije się w przestworza. 

Warsztaty strategiczne. Budowanie marki.

Zmiana nie zaczyna się od kartki papieru i wielkiego planu, ale od małej idei w głowie. A co najczęściej zmieniamy? Postawy. Wobec kogoś lub czegoś. Rezygnujemy z jakiegoś działania, albo podejmujemy decyzję o wejściu w nowy projekt.

Atrakcyjna oferta sprzedażowa

Masz do zaoferowania świetny produkt, znasz na pamięć jego cechy, zalety i korzyści, wierzysz, że znacząco zmieni życie klientów, więc czas rozpocząć sprzedaż. Jeśli oczami wyobraźni widzisz już przeskakujący licznik zamówień i pęczniejący stan konta, upewnij się, czy twoja oferta ma wszystko, aby zapewnić ten sukces. Klapa na ostatniej prostej to z pewnością nie to, czego oczekujesz prawda?

Czasem wygrywamy przez to, że ktoś nas zwycięża

Ale o czym jest "Oppenheimer"? Czy filmem o bombie atomowej, o walce z komunizmem, o budowaniu zespołów? Dla mnie to przede wszystkim historia o wygrywaniu w ukryciu.

Cieszę się że przegrałem

Nie wiem po kim to ma, ale mój najmłodszy syn okrutnie nie lubi przegrywać. Widać, jak gotują się w nim emocje, a cała złość bokiem uchodzi niczym para z garnka. Nie wiem, czy to kwestia ambicji, nauki panowania nad emocjami czy takiego etapu. Ale wiem z kolei, że przegrywać trzeba, i chyba warto się z tego cieszyć.

Jak nasza tożsamość wpływa na decyzje zakupowe. Wprowadzenie do teorii konsumpcji symbolicznej

Zrozumienie aspektów konsumpcji symbolicznej może pomóc w budowaniu silniejszych relacji z klientami. W kontekście marketingu, konsumpcja symboliczna wskazuje, że kluczowe jest nie tylko zaspokojenie funkcjonalnych potrzeb klientów, ale również zrozumienie i odzwierciedlenie ich wartości i aspiracji w komunikacji marki