Tu mogę pomóc

W ramach praktyki marketingu pomagam firmom budować markę tworząc skuteczne strategie marketingowe lub pracując indywidualnie w formule konsultacji czy strategicznego doradztwa marketingowego.

Skontaktuj się ze mną

Najczęstsze obszary
współpracy marketingowej

Audyt
Marketingu

Przeprowadzę analizę skuteczności działań marketingowych Twojej firmy. Otrzymasz pakiet wniosków dotyczących ich skuteczności oraz zestaw rekomendacji strategicznych mających na celu wskazanie, co można poprawić w komunikacji, pozycjonowaniu marki czy strategii sprzedaży.

Chcę zapytać

Promocja
Sprzedaży

Jeśli potrzebujesz wprowadzić nowy produkt czy usługę na rynek, pomogę w analizie konkurencji, wskazaniu optymalnej formy oferty a następnie stworzeniu planu strategii promocji i sprzedaży. Otrzymasz harmonogram kampanii, cele, budżet a także rekomendacje wdrożenia wybranych narzędzi sprzedaży.

Chcę zapytać

Pozyskiwanie
Klientów

Aby firma mogła rosnąć musi albo pozyskiwać klientów, albo utrzymywać obecnych. Przeanalizuję kontekst konkurencji a także lejek sprzedaży, aby następnie zaproponować zmianę. Doradzę, w jakie kanały marketingowe zainwestować, jakie podjąć w nich aktywności oraz jak dobrać komunikację, aby była skuteczna.

Chcę zapytać

Personal
Branding

Gdy Twój biznes oparty jest o markę osobistą sprawię, aby z działań wyeliminować element przypadkowości. Przeprowadzę analizę Twojej persony, potrzeb a także kryteriów tak aby finalnie stworzyć strategię marki osobistej. W końcu Twoje działania będą uporządkowane, usystematyzowane a przede wszystkim zyskowne. 

Chcę zapytać

Budowanie
Marki

Szeroka rozpoznawalność marki i wysoka świadomość to marzenie każdego przedsiębiorcy. W procesie budowania strategii marki prowadzę warsztaty, których celem jest wypracowanie przewag konkurencyjnych i zaplanowanie komunikacji budującej określone pozycjonowanie marki na rynku. 

Chcę zapytać

Wsparcie
Zespołu

Czasami w firmie działa zespół, który jest zaangażowany i oddany ale miejscami brakuje mu wsparcia czy pomocy w koordynacji działań. Pomagam wdrożyć nowego pracownika, przeszkolić obecnego, przeprowadzić zmianę w marketingu czy prowadzić nadzór nad działaniami np. z partnerami zewnętrznymi.

Chcę zapytać

Referencje

Łukasz w okresie styczeń – wrzesień 2022 współprowadził strategię rozwoju
Fundacji Spa for Cancer w zakresie analizy, planowania strategicznego – rozważania
rozmaitych opcji, jakie mogła przyjąć organizacja oraz metod ich wdrażania aż do realizacji
strategicznej. Wszelkie działania zakończone zostały sukcesem i przyczyniła się do rozwoju
działalności. Polecam Łukasza jako osobę sumienną, rzetelną i niezwykle doświadczoną.

Anna Hencka-Zyser Prezes Fundacji Spa for Cancer

Na początku współpracy byłem bardzo sceptyczny nie tylko do pomysłu całego marketingu tudzież reklamy, ale przede wszystkim “budowania marki” i pracowania nad strategią. Przyznam, że dopiero po 3 miesiącach kiedy rezultaty prac zostały przedstawione zespołowi, który zareagował na nie z dużym entuzjazmem, a następnie powstała strona i prowadzone działania marketingowe zaczęły przekładać się na biznes zrozumiałem, jak potrzebna była ta zmiana.

Dr Jan Domitrz Współwłaściciel Kliniki Artemida

Mogę powiedzieć, że w ramach przeprowadzonych warsztatów strategicznych a później pracy nad strategią marki Łukasz wykazał się zaangażowaniem i terminowością (co staje się coraz rzadszym zjawiskiem biznesowym) a także profesjonalizmem opierając się na rzetelnej wiedzy i praktycznym doświadczeniu, które zdobył w wymagających rynkowych realiach. Praca nad strategią przełożyła się na późniejszą współpracę w ramach obsługi performance prowadzonego przez nas projektu.

Magdalena Zalewska Marketing Manager Reapolis sp. z o.o.

Łukasz to świetny strateg, z głową pełną nieszablonowych pomysłów. Posiada olbrzymią wiedzę teoretyczną i praktyczną, ale jednocześnie szuka innowacyjnych rozwiązań w komunikacji marketingowej offline i online. Polecam współpracę z Łukaszem w zakresie szeroko rozumianego marketingu i strategii.

Artur Osak HEAD OF PR & COMMUNICATIONS RASP

Łukasz to człowiek, któremu zaufałem. Zaufanie jest efektem kilkumiesięcznej współpracy, dzięki której Łukasz pokazał mi nowe ścieżki spieniężenia mojej pasji. Prócz twardych danych, które promują naszą współpracę, Łukasz to po prostu gość, który w ludzki sposób komunikuje się z Tobą i co najważniejsze angażuje się w Twoją sprawę i traktuje Twój biznes jak swój własny. Narzędzia, na których pracujemy to proste materiały dające wymierne efekty. Może bez fajerwerków ale do celu. Jak z hantalmi.

Bartosz Burzyński Właściciel FitLab, Trener Personalny

Łukasz w ramach obsługi marketingu zajął się kompleksową analizą i strategią marki eMieszkaniec oraz CURN. Dzięki temu „z miejsca” otrzymaliśmy fachową wiedzę i rozpoczęliśmy zmiany w organizacji. Zdecydowaliśmy się na proces strategiczny a następnie doradczy tak, aby 100% oceny efektywności leżało po stronie Łukasza. Dzięki temu możemy jasno harmonogramować projekty i monitorować rezultaty.

Piotr Borawski Prezes Zarządu CURN sp. z o.o.

Łukasz to lider zarażający optymizmem, wizją oraz pomysłami. Konsekwentny, otwarty na dyskusje i konstruktywną polemikę. Wnikliwy i nieustannie poszukujący wiedzy. Świetny marketer z rozległą wiedzą na temat brandingu, którą sukcesywnie propaguje na rynku

Karolina Kłujszo marketing manager, Nieruchomosci-online.pl

Łukasz represents a fresh, innovative and creative approach to polish real estate market. I would even describe Łukasz as a trendsetter of marketing-orientated attitude towards this market, he’s showing and sharing good practices to other agents. Critical, when needed, but also helpful and willing to share his knowledge.

Agata Polińska Head of Marketing otodom.pl

Praca z Łukaszem była dla mnie swojego rodzaju olśnieniem, momentem, w którym mogłam wykrzyknąć Eureka! Dotychczas wszystkie działania z moją marką były elementami przypadkowości. Łukasz spowodował, że wszystko, co robię jest uporządkowane, usystematyzowane, a przede wszystkim zaplanowane. Praca z Łukaszem przypomina tutoring; towarzyszy mi on na każdym etapie pracy z marką. Czasem nie jest łatwo – Łukasz jest wymagający i nie lubi półśrodków, ale zawsze jest merytorycznie, z empatią i ogromną pomocą.

Agnieszka Ewald Psycholog, Trener, Facetka od Stresu

Współpraca z Łukaszem nad strategią mojej marki osobistej pozwoliła mi ugruntować i poukładać podstawy dla dalszych działań strategicznych. Na pewno dostałam dużo motywacji i kopa do działania, a co chyba najważniejsze- kierunek w jakim iść. Bardzo podobało mi się też niestandardowe podejście do wielu aspektów- mój marketing też stał się dużo mniej szablonowy i bardziej intuicyjny. Ostrzegam! Trzeba szybko nadążać za Łukaszem bo jest tytanem pracy i wulkanem energii oraz pomysłów! 😉 Warto.

Karolina Kosobudzka Przedsiębiorca, Trenerka MBSR

Wybrani klienci

Śmiało. Napisz przed jakim wyznaniem stoisz.