Blog o marketingu

Mój blog o marketingu to miejsce, w którym znajdziesz wiedzę, inspirację i motywację, aby lepiej prowadzić działania marketingowe i skuteczniej sprzedawać.

marketing osobisty

A Ty jaką markę budujesz? Love Brand, Trust Brand, Do Brand.

Nie jest ważne kim jesteś- trenerem personalnym, programistą, prowadzisz sklep z odzieżą, sprzedajesz nieruchomości czy naprawiasz zegarki. W każdej z tych ról jesteś sprzedawcą. Twoja praca – w wymiarze ekonomicznym – sprowadza się do wpływu na Twoje konto określonej sumy pieniędzy za rozwiązanie problemu. Twoja skuteczność wprost proporcjonalnie wpływa na tempo rozrastania się Twojego konta. 

Czytać mi się chce

marketing osobisty

Jak wykorzystywać networking w sprzedaży?

Networking to metoda pozwalająca w sposób celowy budować bazę Twoich klientów. Tyle mówi definicja. Pewnie dlatego większości z nas kojarzy się z bezduszną (i często niefrasobliwą) wymianą wizytówek. Tymczasem główną zaletą networkingu  jest zwiększona widoczność na rynku i rozbudowana sieć godnych zaufania kontaktów, które finalnie  przekładają się na zysk.

Czytać mi się chce

marketing osobisty

Jak znaleźć swój wyróżnik na rynku?

Największym wyzwaniem, z którym mierzysz się każdego dnia, jest odpowiedź na pytania: w co zainwestować swój czas? Na czym się skoncentrować i komu zapłacić najcenniejszą walutą – własną uwagą? Co czytać, co przeglądać, skąd czerpać wiedzę? Wreszcie – jak wykorzystać informacje? A dalej – jak nie zwariować, kiedy inni są widoczni wszędzie, wyskakują z „lodówki”, […]

Czytać mi się chce

marketing osobisty

Persona. Jak ją stowrzyć?

Opis persony to próba uchwycenia pewnych idealnych, powtarzalnych schematów postępowania danej grupy klientów. Nie znaczy to, że istnieje k o n k r e t n i e taka, a taka osoba. Oznacza to, że znaczna część grupy docelowej ma podobne bądź zbliżone doświadczenia, a ich zgrupowanie pozwala lepiej zrozumieć klienta. 

Czytać mi się chce

marketing osobisty

Jak znaleźć swój wyróżnik na rynku nieruchomości?

Największym wyzwaniem, z którym mierzysz się każdego dnia, jest odpowiedź na pytania: w co zainwestować swój czas? Na czym się skoncentrować i komu zapłacić najcenniejszą walutą – własną uwagą? Co czytać, co przeglądać, skąd czerpać wiedzę? Wreszcie – jak wykorzystać informacje? A dalej – jak nie zwariować, kiedy inni są widoczni wszędzie, wyskakują z „lodówki”, […]

Czytać mi się chce
Wczytaj więcej

Wsparcie bloga