Ebook – Marketing ofert nieruchomości

29

Wrz, 2014

Działanie sięga tak daleko, jak szeroką perspektywę ma jego świadomość. Prowadzony tymi słowami prawie trzy miesiące temu podjąłem decyzję, że napiszę ebook’a. Ebook’a którego głównym celem będzie poszerzenie wiedzy o tym, jak uprawiać skuteczny marketing ofert.

Być może zabrzmi to dziwnie, ale skończyły się czasy życia w błogiej nieświadomości zakresu czynności marketingowych, jakie biuro nieruchomości może zaoferować swoim klientom. Obserwując rynek wyraźnie widać, jak niewiele podmiotów jest w stanie zaprezentować cennik swoich usług. I nie chodzi tu o czynności związane z weryfikacją dokumentacji czy sprawdzeniem stanu prawnego tudzież technicznego nieruchomości. Rzecz dotyczy potencjału reklamowego oferty: gdzie będzie publikowana i z jaką skutecznością, w jaki sposób zaprezentowana, jak będzie wyróżniana, na jaki odezw można liczyć, co dzięki temu osiągniemy?

Są to pytania, które coraz częściej pojawiają się w komunikacji z klientami i na które trzeba mieć precyzyjną odpowiedź. Jedynym sposobem jej uzyskania jest świadomość tego, co daje rynek, na jakich warunkach i jak możemy z niego skorzystać. W związku z tym postawiłem sobie trzy cele.

 

Marketing ofert. Moje cele

W treści oprócz odpowiedzi na powyższe pytania zamieściłem też kilka smaczków m.in. wykresy przedstawiające zasięgi poszczególnych serwisów czy generowany ruch. Znajdziesz tu również coś ekstra od portali – wynegocjowane gratisy na wypróbowanie różnych form reklamowych a nawet ostre zniżki na abonamenty. Jednym słowem – warto!

 

Dwa słowa na koniec

Nie stworzyłem tego ebook’a by wywołać rewolucję. Nie mam takich ambicji. Raczej zależało mi na zaprezentowaniu narzędzi, które w moim odczuciu były gdzieś poukrywane w odmętach codzienności. Zdałem bowiem sobie sprawę, że dużo narzekamy na serwisy nieruchomości, że nic nie dają tylko sprytnie ciągną kasę zmuszając nas do publikowania ofert, ale tak naprawdę w niewielkim stopniu korzystamy z możliwości, które oferują. A mówiąc brutalnie do reklamowania ofert często podchodzi się rutynowo – jest bo jest, coś się tam kilka, i….? A paleta skutecznych możliwości jest dużo szersza. Większość korzysta z tego co najpowszechniejsze, a przecież częściej o to co nieznane, bądź rzadziej używane – z uwagi na niską konkurencję – może dawać większą efektywność. W tym rzecz!

Dlatego zapraszam Cię do pobrania ebook’a marketing ofert nieruchomości. Jest zupełnie za darmo więc śmiało! Jedyne o co proszę, to kliknięcie w ikonkę: tweet, lubię to bądź +1 i posłanie informacji o ebook’u w świat. Miłej lektury!

pobierz-ebooka-marketing-nieruchomosci
Ebook Marketing ofert w liczbach: 84 strony, ponad 65.000 znaków, 6 serwisów nieruchomości, 34 formy reklamowe, 17 wypowiedzi 17 ekspertów, 26 filiżanek kawy, 4 drinki (niewiele!), 1.000.000 endorfin satysfakcji![/sociallocker]

 

Wsparcie bloga