Blog nieruchomości

Blog nieruchomości to miejsce, w którym znajdziesz wiedzę, inspirację i motywację, aby skuteczniej sprzedawać nieruchomości. Przeczytasz tu artykuły na temat marketingu
nieruchomości, sprzedaży, zarządzania oraz strategii budowania marek.

marketing ofert

Jak podpisywać umowy na wyłączność? Metoda leniwego sprzedawcy.

Z podpisywaniem umów na wyłączność jest jak z dobrą pracą. Każdy chciałby taką mieć, ale nie każdego stać na poświęcenie, by o nią powalczyć. O tym jak podpisywać umowy na wyłączność i kim jest leniwy sprzedawca rozmawiam z Pawłem Sobocińskim. Trenerem sprzedaży Freedom Nieruchomości   Paweł Sobociński jest doświadczonym sprzedawcą nieruchomości, trenerem sprzedaży oraz wdrożeniowcem. […]

Czytać mi się chce

marketing ofert

Alternatywne metody generowania leadów

Nadszedł czas decyzji. Dotychczas postępująca integracja branżowa z fazy spotkań szkoleniowo-towarzyskich przeszła do etapu budowania wspólnej osi interesów. Wspólnej strategicznej polityki układania rynku nieruchomości #poswojemu. Nie wiem na jak długo, ale wiem, że w końcu zaczniemy intensywniej rozglądać się za alternatywą. Za poszukiwaniem nowej wizji pracy w nieruchomościach.

Czytać mi się chce

marketing ofert

Skuteczne sposoby pracy z ofertą. Internetowy kurs dla agentów nieruchomości.

W podsumowaniu projektu edukacyjnego #ProfesjonalnyAgent wspomniałem, że na tym nie koniec. Odzew, jaki otrzymywałem podczas działań utwierdzał mnie w przekonaniu, że poruszanie tematów optymalizacji oferty i analizowania danych jest niezwykle potrzebne. Dlatego jeszcze w trakcie projektu narodził się pomysł na kolejny. Przed Tobą internetowy kurs – skuteczne sposoby pracy z ofertą.

Czytać mi się chce
efektywność promocji nieruchomości

marketing ofert Profesjonalny Agent

Przewodnik – jak liczyć efektywność promocji ofert?

„Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę idzie w błoto. Problem w tym, że nie wiem, która to połowa”. John Wanamaker prowadząc własne domy towarowe wprowadził – nowatorskie jak na owe czasy – skuteczne techniki promocji, takie jak stałe ceny czy gwarancje zwrotów. Ponad wiek temu niestrudzenie borykał się jednak z trudnością z tytułowego cytatu. Czy dziś […]

Czytać mi się chce
Wczytaj więcej

Wsparcie bloga