Nowa książka. Sprzedaj ofertę!

27

Maj, 2019

Kiedy pisałem książkę Marka agenta, wiedziałem, że na tym nie koniec. Że oprócz personal brandingu będę chciał poruszyć jeszcze kwestie sprzedaży, a dalej – strategii marketingowej. Sprzedaj ofertę jest tym drugim krokiem.

Budowanie marki osobistej agenta opiera się na reputacji i owocach jego pracy. A więc na efektach sprzedaży. Można brylować w social mediach, kreować się na społecznościową tuzę, przyciągać uwagę wiedzą na temat reklamy na Facebooku czy wideo nieruchomości, lecz jeśli nie sprzedajesz, jesteś tylko chwilową atrakcją.

 

Prawdziwa marka agenta to reputacja skutecznego pośrednika i zaufanego partnera biznesowego. Bez sukcesów w sprzedaży nie da się jej osiągnąć. Stąd właśnie pomysł na książkę Sprzedaj ofertę. To praktyczne studium przypadku, jak krok po kroku budować strategię, realizować działania marketingowe, reklamować nieruchomości i pracować z klientem, aby sprzedać. W taki właśnie sposób zbudowana jest ta książka.

Kolejna – po Marce agenta –  obowiązkowa pozycja na biurku każdego agenta i właściciela biura nieruchomości. Duża dawka praktycznych porad popartych solidną porcją teorii i wytłumaczenia mechanizmów, które przekładają teorię na praktykę. Jasny przejrzysty układ powoduje, że książkę można potraktować jako swoisty podręcznik. W naszej firmie stanie się lektura obowiązkową zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych agentów.  Wojciech Walasik, Prezes Bonus Nieruchomości

Czysta praktyka

Moją wielką ideą było, aby książka ta wynikała z czystej praktyki. Pracuję na rynku nieruchomości od 2008 roku. Najpierw przez 2 lata byłem agentem, potem właścicielem biura, w którym dotychczas pracowałem. Kolejno w 2013 roku zostałem marketing managerem Freedom Nieruchomości, później dyrektorem marketingu, a od 2018 roku współwłaścicielem. Na każdym etapie sprzedawałem i sprzedaję nieruchomości. Z oczywistych względów w latach 2008–2013 więcej, lecz nadal prowadzę średnio jedną transakcję miesięcznie. Bezpośrednio zarządzam marketingiem nie tylko spółki, lecz także promocją ofert. Obsługuję klientów, rozwijam system sprzedaży, CRM i modele marketingowo-sprzedażowe.

Marketing buduje sprzedaż, a ta jest jednym z najważniejszych kanałów komunikacyjnych. Obie dziedziny przenikają się, a od osób pracujących w tych obszarach wymaga się coraz bardziej zróżnicowanych umiejętności. Łukasz łączy te tematy, pokazując, iż podstawą obu jest zrozumienie motywacji oraz sposobu myślenia klienta. Jest to z pewnością nieodzowny, kompleksowy elementarz na temat sprzedaży i marketingu w obszarze nieruchomości.  Karolina Kłujszo, Marketing manager w Nieruchomosci-online.pl

Mam więc wiedzę nie tylko teoretyczną, lecz także praktyczną, dotyczącą marketingu i sprzedaży nieruchomości. Dlatego wiem, że ta książka to „mięso” codziennej pracy z ofertą.

Opiera się ona na czterech filarach praktyki sprzedaży. Na teorii rynku, która wymaga zrozumienia konsumentów i mechanizmów wpływających na ich decyzje. Na teorii sprzedaży, dotykającej fundamentów zarządzania ofertą. Na praktyce marketingowej, z jej ideą przygotowania oferty i pracy nad wizerunkiem. Wreszcie o reklamie i systemie zarządzania sprzedażą, prowadząc do upragnionego finału, którym są rekomendacje.

Z rynkiem nieruchomości mam praktyczny kontakt każdego dnia. Jestem inwestorem i negocjatorem. Kupuję mieszkania, doradzam, sprzedaję. Wiem, jak potrzebna jest fachowa wiedza, aby osiągać najlepsze rezultaty. Gdybym był agentem nieruchomości, z całą pewnością książka Sprzedaj ofertę zajmowałaby szczególne miejsce w mojej biblioteczce. Wojtek Woźniczka, Autor bestsellera Negocjuj!

 

Studium przypadku

Na kartach książki znajdziesz mnóstwo konkretnych przykładów i zrozumiesz mechanizmy rządzące procesem skutecznej sprzedaży nieruchomości. Poznasz studium przypadku pracy z ofertą w czystej postaci.

 

 

To pozycja obowiązkowa, jeśli zadajesz sobie pytania:

  • Jak zbudować lejek sprzedaży oferty i przeprowadzić segmentację bazy?
  • Jak promować oferty w serwisach nieruchomości i w social mediach?
  • Za co tak naprawdę płaci klient i jak wokół tego budować ofertę?
  • Jakie są fundamenty pracy z ofertą i co to jest koncepcja 3K?
  • Jak nisko kosztowo zwiększyć konkurencyjność ofert?
  • Jak wykorzystać psychologię w sprzedaży?

 

Sprzedaj ofertę to książka na wskroś praktyczna. Starałem się przekazać rozsądną ilość wiedzy i maksimum efektywnych rozwiązań. Pozwoliłem sobie na sporo przykładów zastosowanych we Freedom Nieruchomości, aby pokazać, że słowo pisane ma potwierdzenie w rzeczywistości. To, co kto z tego weźmie dla siebie, zostawiam już do indywidualnej oceny. Dobrej lektury! ⤵⤵⤵

Pobierz bezpłatny rozdział i spis treści!

 





Wsparcie bloga