Jedna z moich ulubionych książek nosi tytuł „Kim jestem, a jeśli już to na ile?” Jest to podróż filozoficzna autorstwa Richarda Prechet’a dotykająca meandrów życia codziennego, ważkich pytań i największych tajemnic człowieka.

Sięgam po tę liczącą blisko 350 stron publikację zawsze wtedy, kiedy chcę poszukać siebie. Uświadomić sobie, że moje poznanie jest ułomne, największe pytania to często te nigdy niezadane, a samo życie ma więcej wspólnego z iluzją niż czymś realnym. Prechet na łamach poszczególnych rozdziałów przypomina niezgłębione zagadki ludzkości, czyniąc sprawną i ujmującą przebieżkę po filozofach epok i ich teoriach.

Książka jest dla mnie nie tylko skarbnicą wiedzy, ale też inspiracją i aktywatorem do działania. Jest napisana w sposób wyjątkowo erudycyjny a przy tym tak ujmujący i kompetentny, że jej czytanie stanowi nieopisaną przyjemność.

Przesłaniem filozoficznej powieści jest pomoc w zrozumieniu tego kim jesteśmy, jakimi narzędziami możemy się posługiwać i czego od nich oczekiwań, aby sprawniej żyć.

 

Codzienność

To z czym borykamy się na co dzień, to fragmentaryczna wiedza pozyskiwana mimochodem, mająca – w swoim ideale – pomóc nam poprawić coś w swoim życiu. Osobistym czy zawodowym.

Uczciwie powinniśmy zadać sobie pytanie: „czy tak jest a jeśli już to na ile?”. Na ile to, co zgłębiamy na co dzień, poprzez swoją kompletność przybliża nas do lepszego wykorzystania własnego potencjału?

Sam zmagam się z tym, aby koncentrować uwagę na rzeczach naprawdę ważnych. Zgłębiać daną dyscyplinę nie trwoniąc czasu na nic nie znaczące zapychacze. Póki co, w tej walce więcej porażek niż zwycięstw, lecz może kiedyś szala się odwróci. Staram się „pomagać” sobie różnymi aktywnościami czy projektami, jakimi jest chociażby ten blog, pisane artykuły, kursy czy wydana książka. Wszystko razem, w połączeniu z oczekiwaniami czytelników sprawia, że mogę tworzyć coraz lepsze treści i coraz sprawniej rozwijać rynek. Teraz wzbogaciłem się o jeszcze jedno narzędzie.

Wiedza z zakresu marketingu internetowego, tej jego części bezpośrednio związanej z naszą branżą, jest rozdrobniona i niepełna. A to bardzo ważny element obecnych, a już w ogóle przyszłych działań każdego pośrednika. I tu z pomocą przychodzi coś nowego!

 

Profesjonalny Agent – jak skutecznie promować swoje oferty?

Otóż podjąłem decyzję o uruchomieniu nowego cyklu, dzięki któremu zyskasz wiedzę i narzędzie pozwalające Ci skuteczniej promować oferty. W tym działaniu nie jestem osamotniony bowiem zaprosiłem serwis Nieruchomosci-online, aby razem prowadzić akcję pod nazwą #ProfesjonalnyAgent. Oznacza to, iż będę mógł dostarczyć Ci wiele ciekawostek i faktów, o których wcześniej nigdy nie rozmawialiśmy.

Wykorzystując informacje pochodzące z portalu, z zakresu zachowań użytkowników w internecie, tego jak konwertują oraz na co zwracają uwagę, dostarczę wiedzę – która mam nadzieję – pomoże każdemu pośrednikowi w skutecznej promocji swoich nieruchomości w internecie. Krótko mówiąc. Razem zamierzamy, poruszając tematy z zakresu marketingu internetowego, przekazywać środowisku wiedzę i najlepsze praktyki skutecznego budowania własnego biznesu agencji nieruchomości.

 

Jak to będzie wyglądać?

  • cykl jest przewidziany na 12 artykułów podzielonych tematycznie, na te z zakresu analizy użytkowników, kluczowych elementów przygotowania ogłoszeń, promocji ofert i sposobów budowania marki,
  • każdy 3 wtorek miesiąca, na moim blogu będzie pojawiał się kolejny artykuł dotykający meandrów marketingu internetowego,
  • artykuł będzie szeroko promowany za pomocą moich kanałów komunikacji oraz mediów Nieruchomosci-online.
  • dla wszystkich subskrybentów mojego bloga będę dodatkowo starał się wysyłać poszerzające informacje, niuanse, dane itp., tak aby przekazywana wiedza była jeszcze bardziej soczysta i użyteczna.

Skąd w ogóle pomysł na takie działanie i współpracę z Nieruchomosci-online? Powody są dwa. Po pierwsze, temat marketingu ofert i wykorzystywania potencjału nowych mediów jest studnią bez dna, która wciąż zmusza nas do rozwoju. Po drugie, dyscyplina jest mi bardzo bliska i zaraz oprócz pracy na relacjach staje się podstawowym elementem nowoczesnego pośrednictwa. Nie jestem Alfą i Omegą w tej dziedzinie, więc projekt będzie tym bardziej dla mnie wyzwaniem. Szczególnie, że wspólnie zależy nam na przekazywaniu bardzo konkretnej, sprawdzonej i potwierdzonej faktami wiedzy.

W ramach projektu #ProfesjonalnyAgent, przygotowaliśmy mnóstwo soczystych i praktycznych informacji, które z powodzeniem – jeśli tylko nie zabraknie determinacji i konsekwencji – będziesz mógł wykorzystać na co dzień.  Oto przykład tego, jakie korzyści odniesiesz towarzysząc mi w projekcie.

 

Jakie korzyści odniesiesz?

  • poznasz specyfikę zachowań użytkownika w internecie. Jak szuka informacji, jak przegląda oferty, na co zwraca uwagę. Jak wykorzystać tę wiedzę w budowie doświadczenia marki i poprawie relacji ze swoimi klientami,
  • dowiesz się jak powinna wyglądać komunikacja z pokoleniem Y. Z jakich powodów warto się koncentrować na tej grupie i jak duże ma znaczenie we współczesnym pośrednictwie. Ta wiedza pozwoli Ci lepiej zaprojektować Twój marketing ofert oraz strategię komunikacji marki.
  • poznasz sposoby, jak bezkosztowo zyskać większą konwersję. Dowiesz się, nad którymi elementami Twoich ofert należy pracować, aby poprawić ich efektywność. Co wpływa na budowę zaufania współczesnego klienta i jakimi sposobami można zaskarbić sobie jego lojalność.
  • dowiesz się, które ogłoszenia warto wyróżniać i dlaczego. Wskażemy podstawowe techniki i strategie promowania ofert uwzględniając ich ilość czy promocję w czasie.
  • jeszcze lepiej zrozumiesz piramidę konwersji dzięki czemu będziesz mógł efektywniej planować swój budżet i poznasz drogę poszukującego. Dowiesz się na co zwraca uwagę, co go irytuje, a co jest mega ważne.
  • dotkniemy również meandrów tworzenia skutecznych opisów nieruchomości oraz zdjęć. Otrzymasz sprawdzone sposoby skupiania uwagi użytkownika na tym, co ważne i zwiększania kontaktu z Twoją marką

 

Cieszę się, że serwis Nieruchomosci-online dołączył do cyklu, ponieważ dzięki temu w sposób uporządkowany i kompletny, stworzymy praktyczne narzędzia dla każdego pośrednika. Ten, mając udostępnianą przez nas wiedzę, będzie mógł lepiej zarządzać swoimi ofertami i biznesem. A wiedza to potęga. Szczególnie jeśli pomoże nam odpowiedzieć na pytanie: kim jest nasz klient, a jeśli już to na ile? #trzymajkciuki za cykl!

11

Artykuł jest częścią cyklu #ProfesjonalnyAgent realizowanego wspólnie z serwisem Nieruchomosci-online. Wszystkie artykuły: