Wielu zastanawia się, co zrobić aby odnieść sukces w biznesie. Zbudować niezapomnianą markę, efektywnie zarządzać komunikacją marketingową. Tworzyć produkty, które pokochają klienci. Często odpowiedzi szukamy w książkach, na szkoleniach, seminariach.. A co gdyby tak poszukać ich w…. dyskusji i doświadczeniu innych? Przed Tobą praktyka brandingu.

Jakiś czas temu mój osobisty mentor, człowiek z którego filozofii dużo się uczę, postanowił napisać niezwykłą książkę. Rzekłbym, monografię dotykającą meandrów braningu czyli tego, jak skutecznie tworzyć wartość marki i nią zarządzać. Projekt stał się o tyle niezwykły, że Maciej Tesławski  postanowił wyjść poza utarte schematy. Napisał książkę wespół z innymi autorami. Z ludźmi, którzy na brandingu zjedli zęby, ale też z początkującymi żeglarzami na oceanie marek. Miałem to szczęście, że znalazłem się w gronie współautorów i uczestniczyłem w interaktywnej dyskusji o brandingu.  Nie muszę pisać, że możliwość współtworzenia książki była dla mnie niezwykle cennym doświadczeniem i nietuzinkowym przeżyciem.

 

Książka: Praktyka brandingu

Sama książka zawiera opis 22 niezmiennych praw marketingu autorstwa Ala Ries’a oraz Jacka Trout’a. Przedstawione są one w niezwykle skróconej, syntetycznej a przy tym dialogicznej formie. Te prawa są esencją działań marketingowych, a ich poznanie i dogłębne zrozumienie pozwala budować sprawny biznes.

Dla mnie samego publikacja jest doskonałym drogowskazem, co robić oraz czego unikać tworząc markę. Myślę, że od teraz ta książka pełni w marketingu rolę mastercard – jest po prostu bezcenna.

Nie rozpisując się jednak zbytnio, chciałbym zachęcić Ciebie do sięgnięcia po książkę Praktyka brandingu. To publikacja, która zmieni Twój sposób myślenia i pozwoli wdrażać sprawdzone rozwiązania. Jestem przekonany, że jeśli interesujesz się tym, w jaki sposób budować markę i rozwijać swój biznes to książka dla Ciebie. Doświadczenia spisane w publikacji sprawią, że przybliżysz się do celu przynajmniej o kilkadziesiąt mil.

 

PS Dla subskrybentów mojego bloga mam niespodziankę. W najbliższym newsletterze prześlę niepowtarzalną propozycję nabycia publikacji w atrakcyjnej cenie oraz – praktykę brandingu w pigułce! Czyli syntezę książki przedstawioną na 25 stronach. Nietuzinkowa rzecz.