Jeśli czasami zdarza Ci się szukać nowych narzędzi, rozwiązań, systemów dzięki którym możesz rozwiązać swoje problemy to mam coś dla Ciebie. W jednym miejscu staram się zbierać najciekawsze narzędzia do pracy pośrednika nieruchomości.

Aplikacja do monitoringu połączeń

Telefon to bardzo ważne narzędzie pracy agenta. Jego “sojusznik sprzedaży”. Warto sprawić, aby ta współpraca była maksymalnie skuteczna. Tracker jako monitor komunikacji z klientem jest idealnym rozwiązaniem.

Praca w branży nieruchomości opiera się na wielostronnej komunikacji. Telefon agenta bardzo często “dzwoni”. Z pośrednikiem kontaktują się potencjalni kupujący, klienci oferujący nieruchomości. Zdarzają się sytuacje, gdy w trakcie prowadzonej rozmowy telefonicznej albo trwających negocjacji, inny rozmówca próbuje się z nim skontaktować.

Wydaje się, że z takimi sytuacjami agenci sobie radzą. Wszystko zapamiętują, oddzwaniają, aktualizują dane w programie i planują dalszą komunikację z klientem. Pamięć bywa jednak zawodna – nie można sobie pozwolić, by przegapić jakąkolwiek szansę sprzedażową.

Aby zwiększyć swoją skuteczność, warto testować nowe rozwiązania i sprawdzać, jak mogą nam pomóc. Jedną z nowinek rynkowych jest ASARI Tracker, pierwszy telefoniczny monitor komunikacji z klientami. Jakie możliwości zyska telefon posiadający to narzędzie? Połączenia zostaną zarejestrowane w ASARI, tworząc historię współpracy z klientem. Każda rozmowa może zostać podsumowana poprzez podyktowanie lub wpisanie notatki, która jednocześnie zostanie dodana do bazy w ASARI. Zamówienia w formie poszukiwań mogą być tworzone „z poziomu” telefonu i dalej obsługiwane w programie. Błyskawiczne działanie, błyskawiczne zarządzanie relacją z klientem!

Pośrednik nie potrzebuje już komputera, aby obsługiwać klienta. Może być poza biurem, w samochodzie, w domu lub drodze na spotkanie i ma świadomość, że w każdym z tych miejsc może od razu przystąpić do działania, a wszystkie telefoniczne ustalenia znajdą się zaraz w programie. Ta wizja nie jest snem, z ASARI Trackerem to prawdziwy scenariusz.

ASARI Tracker podnosi skuteczność sprzedaży. Przeanalizowano statystyki przed i po wprowadzeniu Trackera w biurach. Odnotowano przyrost bazy klientów (na analizowanej próbie osiągnięto wzrost + 221%), zwiększenie liczby zamówień/ poszukiwań (na analizowanej próbie osiągnięto wynik + 63%) oraz oszczędność czasu (+53%). Zobacz aplikację.

 

Chcesz dodać coś od siebie?

Znasz ciekawe przykłady praktycznych rozwiązań dla rynku nieruchomości? Napisz!