Nadszedł czas na część drugą cyklu Anatomia sprzedaży nieruchomości. Tym razem pod lupę wzięliśmy marketing ofert. Czyli to wszytko co kryje się za pytaniami: jak przygotować ofertę, jakich narzędzi użyć by ją skutecznie wypromować, wreszcie na co zwracać uwagę i w co inwestować.

Jeśli zajmujesz się sprzedażą nieruchomości z pewnością znajdziesz w tym odcinku nie tylko mnóstwo inspiracji, ale przede wszystkim praktycznych porad.

Razem z Martą Baczewską-Golik dzielimy się doświadczeniem i wskazówkami:

  • jak dobrze przygotować ofertę nieruchomości do sprzedaży,
  • jakie narzędzia offline i online możesz wykorzystywać,
  • na co zwracać uwagę promując oferty,
  • jak dobierać przekaz by skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej,

Zachęcam Cię do przesłuchania podcastu, a dla wszystkich subskrybentów mojego newslettera mam niespodziankę. Razem z Martą stworzyliśmy skrypt odcinka, który w sposób uporządkowany zawiera podsumowanie naszej rozmowy. Skrypt będziesz mógł pobrać prosto ze swojej skrzynki pocztowej, na którą wyślę dzisiejszy artykuł. Do dzieła!

Pamiętaj, że podcast możesz posłuchać na telefonie. Wystarczy, że ściągniesz sobie odpowiednie aplikacje z google play lub iTunes na swój telefon!

O czym chcesz, żebym napisał?

Zaprenumeruj ten blog przez e-mail

Wprowadź swój adres email aby zaprenumerować ten blog i otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach przez email.