To będzie bardzo krótki wpis. Refleksja fantastycznego wyjazdu do Juraty, która stawia wielki znak zapytania o potrzebę unowocześnienia edukacji w pośrednictwie.

Już od dłuższego czasu ciekawi mnie, w którą stronę skręci branża szkolnictwa. Czy zdecyduje się na opowiadanie historii współczesnym językiem, czy jednak będzie przebijała się do świadomości środowiska trzymając się tradycyjnej retoryki.

Może nadszedł już czas „nowe”? Nowe, zarówno co do formy, jak i treści. Na coś, co odpowiada rzeczywistym potrzebom pośredników uwikłanych w tak okrutną walkę konkurencyjną. Tak abyśmy byli świadomi nie tylko mięsistych reguł prawnych, ale również mechanizmów nowych mediów, narzędzi marketingu internetowego czy istoty komunikacji.

Nie trzeba odkrywać Ameryki, aby móc zmieniać kierunek działania. Wystarczy spojrzeć na inne branże, środowiska i zaaplikować rozwiązania, które odpowiadają duchowi czasu. One są tak blisko.

Wrażliwość potrzeby na zmianę można łatwo sprawdzić. Stworzyłem prostą ankietę, której celem jest zweryfikowanie naszych oczekiwań, co do szkoleń. Każdy głos się liczy więc… śmiało KLIKAJ 🙂

 ankieta dotycząca potrzeb szkoleniowych dla pośredników nieruchomości