Bycie pośrednikiem to już nie tylko wiedza na temat aspektów prawnych obrotu nieruchomościami czy umiejętności czysto sprzedażowych, ale i marketing. Marketing rozumiany jako budowanie kompetencji zarządzania swoim wizerunkiem.  Zapisz się na kurs jak Kurs, jak budować personal branding agenta nieruchomości.

Jak okiem sięgnąć coraz więcej z nas zastanawia się, sygnalizuje bądź podejmuje działania w celu budowy marki własnej. Po co? Najkrócej mówiąc, aby więcej zarabiać czy skuteczniej realizować własne marzenia. Im więcej ludzi będzie nas znało – z tej dobrej strony, tym większe prawdopodobieństwo otrzymania skutecznych kontaktów. Stąd postanowiłem stworzyć praktyczny kurs obejmujący personal branding agenta nieruchomości.

 

Personal branding agenta

Kurs, który Ci proponuję to bezpłatne rozwiązanie bazujące na cyklu materiałów i narzędzi otrzymywanych mailem. Będzie miał formę 5 artykułów prezentujących krok po kroku, jak budować markę własną agenta nieruchomości. Będę wysyłane moim subskrybentom. Dlatego już dziś zachęcam Cię do dodania się do listy:)

Kurs przygotowałem opierając się na 4 wymiarowej zasadzie budowania personal brandingu tj.strategii, reputacji, opakowania i komunikacji. Twoja marka jest wynikiem oddziaływania na siebie tych 4 obszarów. Im są one pełniejsze, tym Twój brand jest wyraźniejszy i  łatwiej przychodzi Ci osiągnąć pożądane korzyści.

 

Schemat kursu wygląda następująco:

  • otrzymasz 4 artykuły dotykające każdego z wymienionych obszarów plus jeden podsumowujący i zawierający tzw. złote zasady personal brandingu,
  • artykuły będę wysyłał co 2 dni zaczynając od 7 marca. Komu? Subskrybentom bloga i osobom, które zapiszą się na kurs. Ostatni artykuł zostanie wysłany 15 marca.
  • do artykułu będzie dołączony materiał wdrożeniowy. Praktyczne zestawienie ćwiczeń, dzięki którym krok po kroku uzupełnisz każdy z obszarów, by finalnie ułożyć harmonogram działania.
  • poszczególne artykuły będą dotyczyły:

 

Artykuł 1 – Krok 1 – Kim jestem? (czyli strategia). Ta część pomoże Ci odpowiedzieć na pytanie: co chcesz osiągnąć? Otrzymasz praktyczne narzędzia, które pozwolą dookreślić Twoje mocne i słabe strony oraz talenty wokół, których należy budować markę.

Artykuł 2 -Krok 2 – Co robię? (czyli reputacja). Poszukasz odpowiedzi na pytanie w czym jesteś najmocniejszy. Jak nawiązujesz relacje, z czego jesteś najlepiej znany, co inni o Tobie mówią. Dookreślisz swoją grupę docelową. Zdefiniujesz co chcesz im przekazać, jaki rodzaj wartości będziesz komunikować. A więc poznasz konkretne narzędzia, które pozwolą Ci określić Twoją specjalizację, obszar działania oraz deklarację.

Artykuł 3 – Krok 3 – Jaki masz wizerunek? (czyli opakowanie). Dokonasz tutaj opisu wizerunku wraz z konkretnymi radami, za pomocą jakich narzędzi zadbać o swój wizerunek.

Artykuł 4 – Krok 4 – Jak działasz? (czyli komunikacja). Będzie to najobszerniejsza część zawierająca różnego rodzaju przykłady, case’y i wskazówki. Poznasz tu narzędzia i kanały komunikacji, praktyczne rady oraz osoby, które warto obserwować, serwisy do współpracy. Na końcu otrzymasz tabelkę pozwalając ułożyć plan działania budowy własnej marki.

Artykuł 5 – Krok 5 – Złote zasady personal brandingu. Będzie to podsumowanie zawierające 5 punktów, na których należy się koncentrować aby skutecznie budować markę własną.

 

Chcę, aby nasze spotkanie miało jak najbardziej praktyczny wymiar. Ja podzielę się przemyśleniami, wiedzą i narzędziami. Od Ciebie będzie zależało jak to wykorzystasz. Jak skutecznie budować personal branding agenta nieruchomości? Chcesz poznać odpowiedź? 

 

Kurs personal branding agenta nieruchomości dobiegł końca. Jeśli chciałbyś otrzymać powiadomienie o jego powtórnym uruchomieniu bądź o innych planowanych działaniach zapisz się do listy subskrybentów 🙂