Nie zwykłem byłem pisać artykułów na temat własnych treści a staję teraz przed takim wyzwaniem. Chciałbym bowiem zaprezentować na moim blogu książkę, którą napisałem. Do tej pory ten fakt komunikowałem jedynie w mediach społecznościowych i na wydarzeniach branżowych. Teraz czas na własny blog. Przed Tobą książka Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie

Dlaczego dopiero teraz? Ponieważ chciałem tę informację połączyć zarówno ze startem nowej odsłony bloga, jak i własnym sklepem, w którym książkę możesz nabyć. I to nie tylko w dobrej cenie ale dodatkowo z fajnym prezentem. Ale po kolei.

 

Książka marketing nieruchomości. Pomysł na..

Skąd w ogóle pomysł na książkę na temat marketingu nieruchomości? Najprościej rzecz ujmując z doświadczenia. Z rynkiem tym związany jestem od 2008 roku i jako osoba mająca naturalną skłonność kolekcjonowania własnych przeżyć i myśli na papierze, od początku robiłem różnego rodzaju notatki. Spisywałem doświadczenia i spostrzeżenia, tworzyłem zestawienia i teoryjki, które pomagały mi sprawniej poruszać się na rynku. W styczniu 2013 roku zdecydowałem dzielić się tymi informacjami z szerszym gronem i założyłem blog.  Dziś wiem, że była to naturalna konsekwencja mojego „pędu” do uzewnętrzniania się na piśmie. Myślę, że w ciągu tego okresu wzbogaciłem swój warsztat, zdobyłem nowe doświadczenia i przede wszystkim usystematyzowałem wiedzę dzięki czemu mogłem ją ubrać w większą formę niż tekst na blog czy poradnik. I tak narodziła się książka.

Nie będę wdawał się w niuanse powstawania lektury, ponieważ droga była może nie tyle wyboista co kręta. Bez wątpienia jednak chcę Ci powiedzieć, że wydanie jej wiązało się dla mnie z podjęciem poważnej decyzji. Staram się tworzyć rzeczy naprawdę wartościowe, przemyślane i sprawdzone. Musiałem mieć pewność, że jeśli chcę wydać książkę to musi być ona naprawdę dobra. Mówiąc kolokwialnie – musi zawierać mięs. I cóż, jeśli się zdecydowałem to powiem nieskromnie, że ten warunek został spełniony.

 

Dlaczego warto przeczytać?

Z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze, jeśli jesteś młodym, początkującym agentem książka pomoże Ci zrozumieć co jest najważniejsze w Twojej pracy. Na czym się koncentrować i jak prowadzić ofertę, aby być profesjonalistą. Poznasz nie tylko istotę skutecznego budowania wizerunku oferty, ale również praktyczne narzędzia zwiększające efektywność sprzedaży. Po drugie, jeśli masz już głębokie doświadczenie w branży, książka z pewnością uporządkuje i usystematyzuje Twoją wiedzę. Tak jak napisałem we wstępie, uważam, że każdy doświadczony pośrednik mógłby napisać coś podobnego. Mnie akurat się chciało.

This slideshow requires JavaScript.

 

Książka marketing nieruchomości – jak napisał Adam Polanowskiprzedstawia ona kluczowe elementy marketingu sprzedażowego mieszkań i domów, odnosząc się do najnowszych trendów rynkowych i zmieniającej się psychologii ludzkich zachowań. Od początku do końca, Łukasz w jasny i przejrzysty sposób omawia kwestie marketingu nieruchomości przekładając złożoną teorię behawioralną na praktyczne sytuacje i działania.

 

Co znajdziesz dla siebie?

Pisząc książkę – budując teorię zarządzania wizerunkiem nieruchomości na sprzedaż tj. home brandingiem – starałem się trzymać zasady. Zbudować poprawną teorię marketingu nieruchomości, która pomoże stworzyć ramy dla poszczególnych praktycznych wymiarów działania a następnie podzielić się listą ich dobrych praktyk. Co najważniejsze wskazać praktyczne narzędzia pracy z ofertą, które zwiększą efektywność jej sprzedaży będąc jednocześnie niedostępne dla zwykłego kowalskiego. Książka Marketing Nieruchomości, home branding praktycznie zawiera następujące rozdziały:

  • Rozdział I. Podstawy marketingu nieruchomości
  • Rozdział II. Jak pracować z ofertą nieruchomości
  • Rozdział III. Układanie strategii sprzedaży
  • Rozdział IV. Skuteczne strategie promocji
  • Rozdział V. Zarządzanie sprzedażą

W treści poruszam takie zagadnienie jak:

  • czym jest cykl „życia oferty”,
  • czym jest koncepcja 3K i jak ją wykorzystać w praktyce,
  • jak stworzyć marketingowy plan sprzedaży,
  • na czym polega home staging oraz jak wielka jest siła fotografii nieruchomości,
  • jak skutecznie wypromować się w nowych mediach
  • na czym należy się koncentrować aby budować “samonapędzającą się sprzedaż”.

Jak dobrze czytać?

Książkę pisałem tworząc pewnego rodzaju bloki tematyczne, które finalnie stały się rozdziałami. Każdy zaś z nich zawiera podrozdziały i elementy krok po kroku pogłębiające zagadnienie. Najwygodniej więc czytać materiał od początku do końca ale… dzięki wielowątkowemu skategoryzowaniu treści możesz też czytać wybiórczo. Wystarczy otworzyć lekturę w dowolnym miejscu i dany podrozdział czytać jako fragment. Gwarantuję, że zapewni to równe sprawne zrozumienie treści.

Podsumowując ten nieopodatkowywany,  autopromocyjny artykuł. Nie ukrywam, że jest to tekst, którego celem jest zainteresowanie Ciebie książką i zaproszenie do jej nabycia. W jej powstanie włożyłem sporo serca i rozumu. Jestem przekonany, że to najlepsze co mogłem z siebie dać, a z feedbacku od środowiska wiem też, że to po prostu dobry materiał.

 

PS wszyscy, którzy dokonują zakupu książki przez stronę: sklep.lukaszkruszewski.pl otrzymują bezpłatnie ebook – jak skutecznie budować markę własną pośrednika nieruchomości.

 

Zaprenumeruj ten blog przez e-mail

Wprowadź swój adres email aby zaprenumerować ten blog i otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach przez email.