Fixly to nowy serwis, który ma zapewniać poszukującym satysfakcjonującą liczbę ofert, a dla usługodawców być skutecznym źródłem pozyskiwania klientów. W niedalekiej przyszłości nowa platforma koncernu Naspers ma być pierwszym punktem kontaktu dla kogoś, kto szybko chce znaleźć pomoc. Brzmi ciekawie, prawda? Przed Tobą krótki wywiad z menagerem serwisu Marcinem Dakowskim.

Łukasz Kruszewski: Dlaczego tak późno taki serwis?:)

Marcin Dakowski: Powiedzielibyśmy raczej, że to najlepszy moment w na taki serwis 🙂 Najlepszy – pod względem skali, jaką osiąga właśnie rynek usług.

ŁK: Gdzie chcecie być za rok?

MD: Chcemy działać już na pełnej prędkości. Będziemy wtedy zapewniać poszukującym satysfakcjonującą liczbę ofert, a dla usługodawców będziemy skutecznym źródłem pozyskiwania klientów. Wyobrażamy sobie to tak, że będziemy pierwszym punktem kontaktu dla kogoś, kto szybko chce znaleźć pomoc. Liczymy na to, że dzięki ocenom zostawianym przez zleceniodawców, każdy znajdzie też fachowca, z którego będzie zadowolony.

ŁK: Jak zamierzacie promować serwis?

MD: Zanim wystartujemy z promocją, chcemy być pewni, że mamy w serwisie odpowiednio dużą liczbę usługodawców. Potem przyjdzie czas na kampanie, które przyniosą ruch i tłumy poszukujących. Na pewno wykorzystamy w nich potencjał Grupy OLX.

ŁK: jak będzie ułatwiał życie użytkownikom?

MD: Dzięki Fixly życie będzie prostsze 🙂 Przygotowaliśmy formularz tak, by szybko móc sprecyzować swoje zapotrzebowanie i w dwie minuty wysłać zapytanie do serwisu. Usługodawca, na przykład tłumacz, fotograf czy hydraulik, dostanie zapytanie na telefon i będzie mógł błyskawicznie na nie odpowiedzieć. Po wykonanej usłudze otrzyma ocenę od swojego klienta. Dzięki ocenom zadowolonych użytkowników będzie mógł zbudować swój profil i wyróżnić się jakością wśród innych ofertodawców.

ŁK: Czy jest sposób, aby pośrednicy nieruchomości mogli wykorzystać serwis do wzmacniania własnego biznesu?

MD: “Pośrednictwo nieruchomości” na Fixly zawiera aż 12 podkategorii – by przyszli klienci łatwo znaleźli pomoc w poszukiwaniu konkretnego rodzaju nieruchomości na sprzedaż czy wynajem w swojej lokalizacji. Zdecydowanie ułatwimy kontakt pomiędzy stronami i zaoszczędzimy wszystkim sporo czasu. Zapewnimy bezpośrednie dotarcie do tych, którzy właśnie poszukują profesjonalnego doradcy. Pośrednicy będą mogli budować swoją markę poprzez swój profil w serwisie i zgromadzone tam opinie.

Marcin Dakowski, Manager Fixly

Marcin Dakowski odpowiada za monetyzację serwisu OLX w Polsce. Opiekuje się też kategorią OLX Praca i serwisem Fixly. Zanim dołączył do Grupy OLX przez ponad 2 lata był odpowiedzialny za strategię Avon w 19 krajach Europy Centralnej. Wcześniej jako konsultant w McKinsey and Company doradzał firmom z sektorów FMCG, logistycznego i finansowego m.in. w rozwoju palety produktów i organizacji sprzedaży.