Działanie sięga tak daleko, jak szeroką perspektywę ma jego świadomość. Prowadzony tymi słowami prawie trzy miesiące temu podjąłem decyzję, że napiszę ebook’a. Ebook’a którego głównym celem będzie poszerzenie wiedzy o tym, jak uprawiać skuteczny marketing ofert.

Być może zabrzmi to dziwnie, ale skończyły się czasy życia w błogiej nieświadomości zakresu czynności marketingowych, jakie biuro nieruchomości może zaoferować swoim klientom. Obserwując rynek wyraźnie widać, jak niewiele podmiotów jest w stanie zaprezentować cennik swoich usług. I nie chodzi tu o czynności związane z weryfikacją dokumentacji czy sprawdzeniem stanu prawnego tudzież technicznego nieruchomości. Rzecz dotyczy potencjału reklamowego oferty: gdzie będzie publikowana i z jaką skutecznością, w jaki sposób zaprezentowana, jak będzie wyróżniana, na jaki odezw można liczyć, co dzięki temu osiągniemy?

Są to pytania, które coraz częściej pojawiają się w komunikacji z klientami i na które trzeba mieć precyzyjną odpowiedź. Jedynym sposobem jej uzyskania jest świadomość tego, co daje rynek, na jakich warunkach i jak możemy z niego skorzystać. W związku z tym postawiłem sobie trzy cele.

 

Marketing ofert. Moje cele

W treści oprócz odpowiedzi na powyższe pytania zamieściłem też kilka smaczków m.in. wykresy przedstawiające zasięgi poszczególnych serwisów czy generowany ruch. Znajdziesz tu również coś ekstra od portali – wynegocjowane gratisy na wypróbowanie różnych form reklamowych a nawet ostre zniżki na abonamenty. Jednym słowem – warto!

 

Dwa słowa na koniec

Nie stworzyłem tego ebook’a by wywołać rewolucję. Nie mam takich ambicji. Raczej zależało mi na zaprezentowaniu narzędzi, które w moim odczuciu były gdzieś poukrywane w odmętach codzienności. Zdałem bowiem sobie sprawę, że dużo narzekamy na serwisy nieruchomości, że nic nie dają tylko sprytnie ciągną kasę zmuszając nas do publikowania ofert, ale tak naprawdę w niewielkim stopniu korzystamy z możliwości, które oferują. A mówiąc brutalnie do reklamowania ofert często podchodzi się rutynowo – jest bo jest, coś się tam kilka, i….? A paleta skutecznych możliwości jest dużo szersza. Większość korzysta z tego co najpowszechniejsze, a przecież częściej o to co nieznane, bądź rzadziej używane – z uwagi na niską konkurencję – może dawać większą efektywność. W tym rzecz!

Dlatego zapraszam Cię do pobrania ebook’a marketing ofert nieruchomości. Jest zupełnie za darmo więc śmiało! Jedyne o co proszę, to kliknięcie w ikonkę: tweet, lubię to bądź +1 i posłanie informacji o ebook’u w świat. Miłej lektury!

pobierz-ebooka-marketing-nieruchomosci
Ebook Marketing ofert w liczbach: 84 strony, ponad 65.000 znaków, 6 serwisów nieruchomości, 34 formy reklamowe, 17 wypowiedzi 17 ekspertów, 26 filiżanek kawy, 4 drinki (niewiele!), 1.000.000 endorfin satysfakcji![/sociallocker]

 

Zaprenumeruj ten blog przez e-mail

Wprowadź swój adres email aby zaprenumerować ten blog i otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach przez email.